Nämä tauot ulkomailla saavat sinut ajattelemaan kahdesti ennen varaamista romanttiselle lomalle

Sisällysluettelo:

Video: The Midnight Chase | Critical Role: THE MIGHTY NEIN | Episode 3 2024, Heinäkuu

Anonim

Niille, jotka tekevät sen viikon päässä, parin loma voi jähmettää siteen, parantaa seksielämääsi ja johtaa pitkäaikaiseen suhteeseen. Tai se voi johtaa nopeaan ja julmaan hajoamiseen ennen kuin sinulla on ollut mahdollisuus kokeilla ulkomaista tullittomuutta.

Kumppanisi kanssa poistuminen voi luoda tai katkaista suhteen. Monille se viettää ensimmäisen kerran joka minuutti kumppanisi kanssa - buffetaamiaisista aamiaisella ja aurinkotuoleilla majoittumisesta aina rannalla sijaitsevan illallisen pesuun ja liian innokkaiden ravintoloitsijoiden suosittelemaan sitä.

Mutta joskus se ei mene suunnitelmiin. Olipa kyse kahden viikon paastumisesta Alicantessa, joka päättyi katastrofiin, tai pariskunnasta Kaakkois-Aasiaan, joka päättyi, kun missus pakeni Bali-surffaajan kanssa, me kaikki tiedämme jonkun, jonka sydäme on murtunut ulkomaille. Täällä kulttuurimatkan ystävät ja perhe kertovat tarinoitaan.

Sydänsärky XX-tiellä © Alex Mellon

Ongelmia Thaimaassa

“Olin nähnyt tämän tytön lyhyen aikaa Lontoossa, kun hän muutti Bangkokiin yliopistokaudeksi. Ennen lähtöään hän mainitsi, että minun pitäisi tulla tapaamaan ja jos pidin siitä, harkitse muuttoa jonkin aikaa, kun hänen toimikautensa oli päättynyt.

Muutaman päivän sisällä lippujen varaamisesta, kaikki alkoi muuttua hieman omituiseksi ja kireäksi jatkuvien pitkien kaukaisten, myöhään illalla tapahtuvien puhelinsoittojen kautta.

Koska olin ostanut lippuja, olin sitoutunut lähtemään ja saamaan sen toimimaan, joko romanttisessa suhteessa tai ystävinä.

Päivä, jolloin saavuin, oli hyvin hermostuttava, mutta ajattelin, ettei se tule olemaan niin paha kuin tein päässäni.

Tapasimme lentokentällä ja pudottaessani laukkuni hänen huoneistostaan ​​meni juomaan. Valitettavasti menimme Khaosan-tielle - nykypäivän Sodomaan tai Gomorraan - emmekä todellakaan ole oikea paikka tarttua ja puhdistaa ilma.

Päädyimme baariin yliopiston ystävien kanssa. Saadakseni läpi ahdistuksen ja hankaluuden, join runsaasti kauhoja viskiä. Jonkin ajan kuluttua jännitys oli liikaa, joten menin ulos hankkimaan ilmaa. Kun tulin takaisin sisään, minua tervehti näkymä hänen suudelmasta uutta poikaystäväänsä.

Palasimme takaisin hänen asuntoonsa, jossa puhkesi kiista, joka jatkui koko yön, lukuun ottamatta lyhyitä hiljaisuushetkiä, jotka minulle merkitsivät ja oksensivat aiemmin kuluttani viskin kauhoja.

Aamulla hän kertoi, että en voinut enää pysyä hänen huoneistossaan, ja potkaisi minut heti kadulle. Tämä oli ensimmäinen päivä kolmen viikon romanttisella matkalla Thaimaahan. ” A, Lontoo

Sydämet murtuvat kuin vastaleivotut patonki © Alex Mellon

Kissassa Pariisissa

“Olin nähnyt tämän tytön muutaman kuukauden ja päätin yllättää hänet pitkällä viikonloppumatkalla Pariisiin, romanttisen, jonka tiedän. Mielessäni kuvasin meitä siemaillen kahvia Louvren vieressä, varastaen suudelman Eiffel-tornin alla ja kävellen käsivarsi-käsiä Champs-Élysées'n alla. Se olisi meille mahdollisuus paeta työn vakavuudesta ja päästä irti.

Olin valmistellut kaiken teehan, mutta kuten sanotaan, elämä ei aina toimi suunnitellulla tavalla. Kun saavuimme hotelliin, lähellä Gare Du Nord -asemaa, se ei näyttänyt miltäkään ilmoitukselta, ja vietimme tunteja yrittäessään löytää toisen ennen kuin erotimme kohtalostamme ja panimme viemään tyhjään ja likaiseen huoneeseen. Champs-Élysées-postikorttiidealini hajosi, kun meitä hämärsi hullu hinnat, jotka budjetissa jäivät meille vähän aikaa viettää.

Pitkä pari päivää lähellä rikkoutumista ja sängyn jakaminen epäilyttävän näköisiltä tahroilta alkoi painostaa nuorta suhdettamme. Väsynyt ja selvästi innokas kotiin, väittelemme jatkuvasti lomalla. Arkun viimeisestä naulasta puuttui melkein paluulento, joka aiheutti pienen sepelvaltimon ja jätti meidät tarvitsemaan lomaa lomaamme.

Ex-ryhmäni, joka osoittautui massiiviseksi uskovaksi astrologiaan ja tarotiin, otti tuhoisan matkan merkiksi tulevista asioista. Emme puhuneet muutama päivä kotiinpaluun jälkeen ja olimme hajottaneet viikon kuluessa. Syytän edelleen Pariisia, mutta ehkä sen vain ei ollut tarkoitettu olevan. ” A, Manchester