Tosielämän romantiikka: Parit, jotka tapasivat ottelun matkalla

Sisällysluettelo:

Anonim

Kun sää kasvaa synkkää ja helmikuu vilkkuu, kenties loppuvuodesta ei ole suurempaa hengähdystaukoa kuin Ystävänpäivä tuo värillinen pop. Olipa se naimisissa, treffit vai sinkku, rakkaustarinoista löytyy iloa - etenkin kun tarina on mahdollisuus kohdata matkalla.

Ei ole mikään salaisuus, että matkat edistävät romanssia - kävely Pariisin Seine-rinnalla, suvaitsevainen tapaaminen komean muukalaisen kanssa Buenos Airesissa, myöhäisillan suudelma Panaman rannalla - on ilmoitettu, että matka voi mausteta seksiä ja jopa auttaa korjaamaan särkynyt sydän.

Seuraavat tosielämän romanssit tapahtuvat kaukaisissa kohteissa, mailin päässä kodeista ja heille kertovien ihmisten mukavuusalueista. Siellä on Mark Choi ja hänen tarinansa onnekkaasta lentokentästä, joka juostaan ​​tulevan vaimonsa kanssa. Siellä on Betine Gjoelberg ja metrolla, joka muutti ikuisesti hänen elämänsä. Siellä on Lola Méndez, jolle kukin päivämäärä on uusi seikkailu ulkomaille. Jokainen seuraavista tarinoista on muistutus siitä, kuinka rakkaus voi löytää sinut epätoivoisimmista paikoista.

Löydät sen Etelä-Afrikasta.

“Olin lomalla ystäväni kanssa Kapkaupungissa elokuussa, ja otimme päiväksi ajomatkan Cape Pointiin nähdäksesi upeat näkymät etelään päin, siellä ja Etelämantereella ei ole kirjaimellisesti mitään. Siellä on todella erikoinen paikka, nimeltään Dias Beach, noin 10 minuutin kävelymatkan päässä kallioilta. Aallot olivat valtavat, ja muutama hullu ihminen yritti surffata heille (muistakaa, se oli talven puoliväli!). Ranta oli tyhjä, lukuun ottamatta muutamaa ihmistä, joista yksi oli tämä kaunis blondi tyttö, ja me keskustelemme.

Luulin hänen olevan uskomaton. Aika oli lyhyt ja jouduimme lähtemään, joten jätimme hyvästit ja menimme erillään. On turvallista sanoa, että olin hieman pettynyt. Paluumatkalla ystäväni ehdotti, että pysähdymme muutama maili tielle kohtaan, joka on kuuluisa villistä pingviinistä, ja puoli tuntia myöhemmin sattumalta hän ilmestyi jälleen kerran ystäviensä kanssa. En aio antaa hänen katoa uudelleen, joten juoksin ohi ja sain hänen numeronsa. Menimme päivälle sinä yönä Kapkaupungissa ja loput - kuten sanotaan - on historiaa! Toinen päivämäärämme oli todella Münchenissä ja kolmas Barcelonassa. ” -Ben Shacham, kulttuurimatkan operatiivinen johtaja

"Hänen" ja "Hänen" rakkaustarina.

"Olimme työtovereita Lontoossa ja meistä oli tullut läheisiä, vaikka mitään ei ymmärretty." Satunnaisesti hän ehdotti, että tulisin hänen kanssaan Kiinaan; rento, sanoin kyllä. Hongkong oli lämpömuuri, joten kun lähdin Cantoniin ja taivas aukesi, sovimme telepaattisesti istua sateessa, kun paikalliset tuijottivat kahta outoa englantilaista ihmistä. Guilinissa ihmetelimme kuparipyöräisiä karstamäkiä, söimme vihreitä appelsiineja ja katselimme taivaan muuttuvan vaaleanpunaiseksi tai violetiksi. Kylpeimme Li-joessa ja sen jälkeen laitoimme toisiamme paitoja ja löysimme yksityisen solun miesten hostellista yhden jenin yön ajan. Hän käytti leveäreunaista valkoista hattua.

”Takaisin Hongkongiin, suutelimme ylösalaisin, kun kumartuimme seinän yli Hopewell Centerin näköalatasanne. Se oli (suhteellisen) turvallista: en voinut pudota pidemmälle kuin olin jo tehnyt. ” -G (Hän)

”Himalaja saavutti huippunsa lentomme alapuolelle, ja siinä oli vaaleanpunaisen kullan auringonnousua. Et saa paljon korkeampaa kuin se. Vaikka teimmekin. Kaukana kotoa vieraalla maalla tuntemattomalla kielellä. Kävelimme, puhuimme ja eksyimme. Meitä viivytti taifuuni. Saimme lihavaa ja hyttysen puremaa ja sadetta. Rakastimme kaiken ja lopulta toisiamme.

“Ostin Lamman saaren laiturilla heiluttavien kaltaisen lyhtyn. Pudotin pullon käärmeviiniä jalkakäytävälle, jossa se murskasi ja vuotoi, liottaen meitä ja leikkaamalla peukaloni. Teimme sopimuksen tapaamisesta 10 vuotta myöhemmin Emei Shanin - pyhän buddhalaisen vuoren - puolivälissä siltä varalta, että menettäisimme toisiamme jonnekin väliin. Heilutin hänen koneensa takaisin Lontooseen ja suuntasin Australiaan. Pelasin aivan uudella Walkmanillani hänen kokoomateiptinsä erittäin äänekkäästi. Nämä olivat asioita

ja unelmastamme tehtiin. ” -A (hänen)

Parit, jotka matkustavat yhdessä, pysyvät yhdessä.

”Kun tapasin ensimmäisen kerran Jeffin New Yorkissa, minulla oli suunnitelmia matkustaa Lontooseen tarkistamaan pari hotellia seuraavan kuukauden aikana. Olimme käyneet treffit kuukauden kuluessa, kun menimme ulos juodaan yhtenä iltana ja myöntäessään yhden oluen liikaa - kutsuin Jeffin liittymään minuun Lontoossa. Olen aina ollut melko impulsiivinen ihminen, joten olin yllättynyt, kun Jeff sopi spontaanisuuteen ja sanoi kyllä!

”Äskettäin lyötynä parina lensimme Lontooseen, päättäen melko viime hetken jatkaa matkaa myös Pariisiin. Vaikka olin käynyt Ranskassa aiemmin useita kertoja, Pariisin taustalla ei ole mitään rakastua. Olimme äärimmäisen romanttinen klisee: tanssimme kaduilla, kävelimme Seineillä, jätimme lukon Ponts des Artes -siltaan, jakoimme Notre Damen leivonnaisia. Yhdessä matkustaminen antoi meille yhteyden syvemmälle, kun kohtaamme kieli esteitä, eksyimme ja nauroimme tiensä läpi matkamuistojen. Se oli romanttisin matka, ja palattuaan New Yorkiin päätimme nopeasti siirtyä yhdessä. Pyörretuulipomantimme kukoisti vain ajan myötä, ja tänään - vuosia myöhemmin - olemme edelleen yhdessä, matkustamme edelleen ja olemme valmistautumassa seuraavaan suurta seikkailuamme Aasiaan. ” -Nikki Vargas, kulttuurimatkan matkatoimittaja

Kansainvälinen rakkaussuhde.

”Tapasin kaverini Madridissa viime maaliskuussa, mutta lähdin Italiaan vain kolme kuukautta myöhemmin toukokuussa. Kumpikaan meistä ei ole koskaan aikonut (tai halunnut) olla pitkän matkan suhteessa, mutta matkat pitivät meidät yhdessä. Vietimme toukokuussa romanttisen viikonlopun Bolognassa syömällä kaikkea näkyvissä olevaa. Heinäkuussa menimme Venetsiaan ja kävelimme kanavia pitkin kuutamon alla. Hän tapasi minut Marokossa Fezissä marraskuussa juhlimaan syntymäpäivääni ja palasin takaisin Madridiin kahteen viikkoon joulukuussa lomien vuoksi. Etäisyydestä huolimatta olemme onnistuneet rakastumaan matkustamalla yhdessä ja tutkimalla uusia kaupunkeja. Keskinäinen uteliaisuutemme ja arvostamuksemme muihin kulttuureihin ovat auttaneet luomaan syvän siteen keskenään. Olen vapaaehtoistyössä Intiassa kuusi kuukautta, ja hän aikoo tulla vierailemaan Holi-festivaalille maaliskuussa. On kulunut vuosi siitä, kun olemme tavanneet ja kolmannella mantereellamme olemme vierailleet yhdessä. ” -Lola Méndez, Miss Filatelista.

Rakkaus reppujen aikaan.

”Tapasin puolisoni ja matkakumppanini junamatkalla Krakovan ja Budapestin välillä. Tarkemmin sanottuna se oli satunnainen likakorjaus keskellä ei-mitään Slovakiaa. Siellä näin kauniin reppumatkailijan jahtaavan junaamme. Kysyin australialaisilta junatovereiltani, miksi täällä olisi retkeilijä, kun he sanoivat tuntevansa hänet. Osoittautuu, että hän oli lukittu nukkujavaunusta ja joutui ajamaan yhdestä autosta toiseen päästäkseen sisään, ennen kuin juna alkoi taas liikkua. Me joimme pienessä kerrossänkyssämme, ja vietin yön työskentelemällä rohkeasti kysyä häneltä sähköpostiosoitettaan. Se kaikki oli outo käänne kohtaloon, jonka sattumme päätyä samassa vierastalossa Budapestissa - kymmenen vuotta myöhemmin palasimme samaan vierastaloon yhdessä. ” -Shaun Robertson tästä elämästä matkalla.

Tapaaminen hänen tulevan vaimonsa lentokentällä.

”Vaimoni ja minä kävimme lukiossa yhdessä. Hän oli vuosi minun alani, ja vaikka olimme tuolloin tuttavia ja enemmän ystävien ystäviä, näimme ehdottomasti toisiamme satunnaisesti paikoissa läpi vuosien.

”Muutin New Yorkiin pian yliopiston jälkeen ja aloin työskennellä täällä. Lokakuussa 2013 yksi ystävistäni meni naimisiin Teksasissa ja matkustin takaisin häihin. Olin hengailla terminaalissa ja sekaisin kamerani kanssa, kun joku pyysi minua siirtymään pois tieltä, jotta he voisivat käyttää pistorasiaa puhelimen kytkemiseen. Kun katsoin ylös, olin järkyttynyt nähdä tuttavan kasvot. Tuleva vaimoni tunnisti minut heti, ja sain pian tietää, että hän työskenteli New Yorkin asiakkaalla ja oli juuri muuttanut sinne. Sanoin heti, että meidän pitäisi kokoontua, kun olimme molemmat palanneet kaupunkiin ja vaihtaneet yhteystietoja. Nousimme (samaan) lentokoneeseen ja lensimme takaisin Texasiin.

Katso, katso, viikonloppuna hirmumyrsky Sandy osui, ja olimme jumissa Texasissa toistaiseksi. Hyödyntämällä aikamme, päätimme mennä muutamiin päivämääriin, ja loput lähtivät sieltä. ” -Mark Choi, toimitus- ja kaupallinen video kulttuurimatkalla.